x تبلیغات
پیشگامان افق

تزریقات در منزل

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که نیاز به تزریقات در منزل داشته باشید اما در آن زمان قادر به رفتن به محل مناسب اعم از درمانگاه یا بیمارستان نیستید تا مجبور شوید پرستار را به خانه آورده تا کار تزریقات در منزل را برایتان انجام دهد. انجام تزریقات امری بسیار مهم است و نباید در آن سهل انگاری شود بدلیل اینکه دیده شده کسانی مدعی داشتن توانایی برای تزریقات بوده اند اما نتوانسته اند تزریقات را به خوبی انجام دهند و مشکلی را برای بیمار به بار اورده اند. شما می‌توانید با تماس از طریق شماره‌های زیر در راستای ارسال پرستار به تمام نقاط تهران جهت تزریقات اقدام نمایید.

 

شماره تماس : 09125342164_02188684309 

آدرس : سعادت آباد ، علامه جنوبی ، بین خیابان ۳۰ و ۳۲ ، پلاک ۷۰ ، زنگ دوم

تزریقات در تهران

 مراقبت های بهداشتی در خانه شامل طیف گسترده ای از خدمات مرتبط با مدیریت سلامت است و در صورت بیماری یا آسیب می تواند در خانه شما ارائه شود. اولاً استرس ها کاملا کمتر است. در واقع، زمانی که یکی از اعضای خانواده  مجبور است برای درمان در بیمارستان بماند، برای کل خانواده بسیار استرس زا است. انجام درمان در خانه بسیار مقرون به صرفه است و همچنین باعث صرفه جویی در وقت می شود زیرا نیازی به مراجعه مکرر به بیمارستان نیست .

 شما می‌توانید با تماس از طریق شماره‌های زیر در راستای ارسال پرستار به تمام نقاط تهران جهت تزریقات اقدام نمایید.
 
شماره تماس : 09125342164_02188684309  
 
آدرس : سعادت آباد ، علامه جنوبی ، بین خیابان ۳۰ و ۳۲ ، پلاک ۷۰ ، زنگ دوم
 

قیمت تزریق ژل صورت

 فیلر ماده ای موقتی است که برای رفع مشکلاتی مانند چین و چروک، افتادگی و شکل دهی به زیر پوست تزریق می شود و اثر آن تقریباً یک سال باقی می ماند.

با افزایش سن، چین و چروک و افتادگی پوست به دلیل کاهش ساختار الاستیک پوست، بافت کلاژن، بافت چربی زیر جلدی و اسید هیالورونیک در طول سال ها رخ می دهد.
چین و چروک و افتادگی به خصوص در اطراف چشم ها، دهان، ناحیه چانه، گردن، ناحیه بینی و پیشانی شروع به ظاهر شدن می کنند. تزریق فیلر برای افتادگی و چین و چروک قسمت های میانی و پایینی صورت با موفقیت قابل استفاده است.
در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .
شماره تماس : ۰۲۱۸۸۳۸۴۸۱۱
آدرس : تهران، خیابان ولیعصر ، بالاتر از خیابان بهشتی ( عباس آباد ) ، کوچه نادر ، پلاک ۶ ، طبقه دوم آسانسور ، واحد ۵
 

تزریقات در تهران

 

امروزه به خدمات پزشکی در منزل به دلیل مزایای بسیاری که به همراه دارد مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است .
این مزایا شامل مدیریت زمان به دلیل عدم حضور در مطب و طی کردن مسافت، احساس آرامش و راحتی بیشتر، اطمینان پزشک یا پرستار از رعایت توصیه های پزشکی و غیره می باشد .
اگر شما هم تمایل دارید از مزایای حضور پرستار در خانه بهره مند شوید با ما موسسه مهراوران تماس بگیرید .
شماره تماس۰۲۱۸۸۶۸۴۳۰۹

- ۰۹۱۲۵۳۴۲۱۶۴
آدرس : سعادت آباد ، علامه جنوبی ، بین خیابان ۳۰ و ۳۲ ، پلاک ۷۰ ، زنگ دوم

اقامت قبرس

 قبرس شمالی یکی از مقاصدی است که بسیاری از سرمایه گذاران ترجیح می دهند، زیرا جزیره ای منحصر به فرد در وسط دریای مدیترانه است و فرصت های تعطیلات با کیفیتی را ارائه می دهد. ارزیابی فرصت های شهروندی به عنوان کمکی به این ویژگی برای زندگی در قبرس ارزشمند است.

امروزه به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر کشور افراد زیادی به دنبال مهاجرت و سرمایه گذاری در خارج از کشور هستند . اگر شما هم تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید از طریق واتس اپ با گروه مشاورین بدون مرز در ارتباط باشید .

ایمیل :
boundlesshome.co@gmail.com
info@boundlesshome.com


تماس :


Tell1:0090(539)1210218
Tell2:0090(539)1210418
Tell3:0090(533)8800891

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد